اخبارمعنویات

فراخوان پذیرش دانش‌پژوه دوره پودمانی اقتصاد از اول آذر ماه ١۴٠٠

با استعانت از خداوند متعال و به همت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، ثبت‌نام دوره سوم آموزش کوتاه‌مدت (پودمانی) اقتصاد از اول آذر ماه ١۴٠٠ لغایت ١۵ آذر ماه به مدت دو هفته شروع خواهد شد.

در این دوره آموزشی که ویژه طلاب برادر می‌باشد، بیش از ٣٠ واحد درسی تخصصی رشته اقتصاد توسط اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به مخاطبان ارائه خواهد شد. این دوره از مجموعه برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت هیئت اندیشه‌ورز می‌باشد که در طی دو سال، دانش‌پژوهان را با موضوعات اقتصاد به‌صورت تخصصی آشنا ساخته و آنان را جهت انجام تحقیقات در زمینه فقه‌الاقتصاد و مسائل اقتصادی آماده می‌سازد.

اولویت‌های ثبت‌نام:

  • اتمام دروس سطح ٣
  • داشتن دیپلم ریاضی
  • داشتن سوابق پژوهشی

طول دوره: ٢ سال

مزایای دوره:

  • ارائه گواهی رسمی پایان دوره توسط معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان
  • برخورداری از امکانات پژوهشی مناسب
  • پرداخت کمک هزینه تحصیلی
  • بهره‌مندی از راهنمایی و مشاوره اساتید جهت تدوین پروپوزال و پایان‌نامه سطح ٣
  • فراهم‌سازی انتشار مقالات در مجلات علمی حوزه و دانشگاه
  • واگذاری طرح های پژوهشی به پژوهشگران و حمایت مادی و معنوی از ایشان
  • معرفی پژوهشگران ممتاز به مراکز علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی

سوابق دوره

تاکنون دو دوره پودمانی اقتصاد در این هیئت اندیشه‌ورز برگزار شده است و دانش‌پژوهان دوره اول و دوم در حال گذراندن مقطع پیشرفته و نیمسال پژوهشی خود می‌باشند. دروسی چون بانکداری اسلامی با ارائه استاد مرحوم سیدعباس موسویان، تاریخ عقاید اقتصادی با ارائه دکتر عادل پیغامی، کلیات اقتصاد کلان با ارائه دکتر علی‌اکبر ناجی میدانی، اقتصاد بخش عمومی با ارائه دکتر هادی امیری، بازارها و نهادهای مالی با ارائه آقای دکتر محسن مرادی بخشی از دروس و اساتید دوره می‌باشد.

سرفصل‌های دوره

جهت آشنایی با سرفصل‌های تفصیلی دوره به اینجا مراجعه نمایید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره ٠۵١٣٢٠٠۵٢٠۶ و ۰۹۳۶۷۳۳۲۳۶۱ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی دفتر هیئت واقع در چهارراه خسروی، کوچه شوکت‌الدوله مدرسه علمیه سلیمانیه طبقه دوم اتاق ٢٠۶ مراجعه فرمایند.

برای ثبت‌نام در دوره پودمانی اقتصاد اینجا را ضربه بزنید.

گفتنی است ظرفیت دوره محدود می‌باشد.

فرایند ثبت نام در دوره سوم پودمانی اقتصاد:

پس از ورود به صفحه، ابتدا نام کاربری و رمز عبور پرتال خود را وارد کرده و وارد قسمت ثبت‌نام‌ها شده و ثبت‌نام دوره سوم پودمانی اقتصاد را انتخاب و گزینه تأیید (ثبت‌نام) را بزنید.
(در صورت عدم عضویت در سایت حوزه علمیه خراسان، پس از ورود به سایت حوزه علمیه خراسان از قسمت سامانه های الکترونیک => عضویت در سایت، فرایند ثبت‌نام را تکمیل نمایید => مراجعه مجدد به سایت حوزه علمیه => قسمت سامانه های الکترونیک => ثبت‌نام ها و انتخاب “ثبت نام دوره سوم پودمانی اقتصاد” => مطالعه شرایط و ثبت‌نام در دوره)

دیدگاهتان را بنویسید