اخباررویدادهای آموزشی

جلسه توجیهی نیمسال جدید دوره پودمانی دوره دوم

جلسه توجیهی نیمسال جدید دوره دوم پودمانی اقتصاد، ١۴ اسفندماه ١٣٩٩ در مدرسه علمیه سلیمانیه با حضور دانش‌پژوهان دوره و مسئولان هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار گردید.

در این جلسه که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار گردید، آقای دکتر کریمی، مدیر دوره‌های پودمانی، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های دانش‌پژوهان در شرایط محدودیت‌های ناشی از بیماری و همراهی با برنامه‌های آموزشی و پژوهشی هیئت، به شرح برنامه‌های آموزشی و دروس نیمسال جدید و تکالیف دانش‌پژوهان پرداخت و بر اهمیت مشارکت فعال دانش‌پژوهان در کلاس‌های مجازی و مباحثه دروس تأکید کرد.

همچنین آقای دکتر عاملی، مدیر هیئت اندیشه‌ورز، ضمن تأکید بر لزوم همراهی بیش‌تر دانش پژوهان در برنامه‌های مختلف هیئت، گزارشی از روند تصویب سطوح تخصصی و عالی فقه‌الاقتصاد در حوزه علمیه خراسان ارائه نمود.

همچنین در ادامه جلسه، دو نفر از دانش پژوهان دوره، به ارائه مقالات تدوین‌شده خود در موضوعات فقه‌الاقتصادی پرداختند که مورد نقد و بررسی مدیر هئیت قرار گرفت و مشاوره‌های لازم ارائه گردید.

در پایان نیز کارنامه تحصیلی موقت دانش‌پژوهان به ایشان تقدیم گردید.

گفتنی است دوره دوم آموزش پودمانی اقتصاد از بهمن‌ماه سال ١٣٩٨ با حضور ٢٠ نفر از طلاب فاضل درس خارج و برگزیده حوزه علمیه مشهد، شروع به کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید