اخباربانک و بازار سرمایهبورس و بازارهای مالیدولت

سهام عدالت زیر ذره‌بین اقتصادنا

قسمت دوم چهارمین نشست مجازی (وبینار) اقتصادنا با عنوان «نقد و بررسی خصوصی‌سازی از طریق بازار سرمایه؛ سهام عدالت، پیشینه و آزادسازی آن» پنج‌شنبه ٢٠ شهریورماه ٩٩ برگزار خواهد شد.
قسمت دوم چهارمین نشست از سلسله‌نشست‌های مجازی (وبینار) تخصصی «اقتصادنا» به همت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان با ارائه آقای دکتر سیدمحمدحسین فاطمی، کارشناس اقتصادی و پژوهشگر حوزه مطالعات شرکت‌های دولتی و مؤسسات عمومی، صبح روز پنج‌شنبه ٢٠ شهریورماه از ساعت ١٠ الی ١٢ برگزار می‌شود.
در این نشست پس از بررسی پیشینه سهام عدالت، آزادسازی و واگذاری آن در بستر بازار سرمایه، انواع مختلف روش‌های واگذاری و اهداف آن‌ها و نهایتا مدل مطلوب آزادسازی سهام عدالت مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
لازم به‌ذکر است در قسمت اول وبینار که در هفته گذشته برگزار شد، مباحثی همچون عملکرد خصوصی‌سازی از طریق بازار سرمایه، چرایی تمایل دولت به استفاده از سازوکار صندوق‌های ETF برای ادامه خصوصی‌سازی، آسیب‌های خصوصی‌سازی در قالب صندوق‌هایETF، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است عموم علاقه‌مندان می‌توانند از راه‌های زیر در نشست برخط شرکت نمایند:
١. ثبت‌نام در دوره «سلسله نشست‌های مجازی اقتصادنا» در سامانه آموزش مجازی (lms) حوزه علمیه خراسان به نشانی http://lms.hozehkh.com/panel/courses/view/33
٢. پخش زنده تلویزیون اینترنتی حوزه به نشانی http://tv.hozehkh.com/eco-tv
٣. پخش زنده صفحه اینستاگرامی هیئت به نشانی www.instagram.com/eghtesadhozehkh
۴. مراجعه به کانال اقتصادنا به نشانی @eghtesadhozehkh در پیام‌رسان‌های بله، سروش، ایتا و تلگرام و دریافت لینک مستقیم وب جهت شرکت در نشست.
جهت مشاهده گزارش تفصیلی این نشست اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید