اخباررویدادهای آموزشی

ثبت‌نام دومین دوره آموزش کوتاه‌مدت (پودمانی) اقتصاد آغاز شد.

با استعانت از خداوند متعال و به همت هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان، ثبت‌نام دوره دوم پودمانی اقتصاد از ١۵ آبان آغاز گردیده و تا ۵ آذرماه ٩٨ ادامه دارد.

در این دوره آموزشی که ویژه طلاب برادر سطح ٣ و درس خارج می‌باشد، بیش از ٣٠ واحد درسی تخصصی رشته اقتصاد توسط اساتید برجسته دانشگاه و حوزه به مخاطبان ارائه خواهد شد. این دوره از مجموعه برنامه‌های آموزشی کوتاه‌مدت هیئت می‌باشد که در طی یک‌سال و نیم، مخاطبان را با موضوعات اقتصاد بصورت تخصصی آشنا ساخته و آنان را جهت انجام تحقیقات در زمینه فقه‌الاقتصاد و مسائل اقتصادی آماده می‌سازد.

ارائه گواهی رسمی پایان دوره توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برخورداری از امکانات پژوهشی مناسب، پرداخت کمک هزینه تحصیلی در سطح مراکز تخصصی و بهره‌مندی از راهنمایی و مشاوره اساتید جهت تدوین پروپوزال و پایان‌نامه سطح ٣ بخشی از مزایای دوره مذکور می‌باشد.

همچنین دوره اول پودمانی اقتصاد نیز از تابستان سال گذشته آغاز گردیده و هم‌اکنون در حال برگزاری ترم پژوهشی می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام اولیه به سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی http://hozehkh.com  قسمت ثبت‌نام‌ها مراجعه نموده و یا با شماره ٠۵١٣٢٠٠۵٢٠۶ تماس حاصل نمایند و یا به نشانی دفتر هیئت واقع در چهارراه خسروی، کوچه شوکت‌الدوله مدرسه علمیه سلیمانیه طبقه دوم اتاق ٢٠۶ مراجعه فرمایند.

گفتنی است ظرفیت دوره محدود می‌باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت فایل پوستر اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید